پایگاه تخصصی پرورش اندام، بدنسازی، فیتنس، بادی کلاسیک و ورزش های قدرتی - صفحه اصلي

  درباره ی ما را بخوانید،  اساس کار در سایت را بدانید، توجه داشته باشید به استناد قانون حمایت از حقوق مولفین و مصنفین و هنرمندان  برداشت مطلب از این سایت صرفا منوط به اجازه ی کتبی مدیر آن است. با متخلفین پیگرد قانونی می شود. در صورتی که شکایتی از سایت دارید اطلاع دهید تا رسیدگی کنیم.

+ ارسال تاپيک جديد
صفحه 27 از 37 نخستنخست ... 222425262728293032 ... آخرينآخرين
نمايش نتايج 131 تا 135 از 184

تاپيک: رژیم غذایی برای افزایش حجم عضلانی خشک

  1. #131
    آفلاین

    تاريخ عضويت: Aug 2012
    رشته ورزشی: پرورش اندام
    محل سکونت: مشهد-فریمان
    باشگاه: باربد
    تاپيک: 0
    پست: 524
    لایک/فلفل

    پيش فرض

    سلام:
    من دارم کات میکنم با(آمینو بیف.انیمال کات.cla.hmb)
    میخواستم ببینم باید کدوم غذا هارو کمتر بخورم یا اصلا نخورم.و بعد اینکه بیشتر * غذاهایی بخورم.
    وزنم85.قد182

  2. #132
    آفلاین

    تاريخ عضويت: Jul 2011
    رشته ورزشی: بدنسازی
    محل سکونت: شاهی
    باشگاه: هیربد
    تاپيک: 0
    پست: 948
    لایک/فلفل
    نقل قول نوشته اصلي به وسيله mohammad choobdari نمايش پست
    سلام:
    من دارم کات میکنم با(آمینو بیف.انیمال کات.cla.hmb)
    میخواستم ببینم باید کدوم غذا هارو کمتر بخورم یا اصلا نخورم.و بعد اینکه بیشتر * غذاهایی بخورم.
    وزنم85.قد182
    غذاهای بروتیینی به همراه روغنهای مفید مثل روغن ماهی و زیتون و بادام و تعداد وعده های بالا و کوچک و شبها هم کربوهیدراتها برنج و نان و سیب زمینی رو زیاد نخور مخصوصا در ساعات قبل از خواب در عوض بروتیین های دیر هضمی مثل کازیین میل بفرمایید قبل از خواب و بعد از تمریم مدل بروتیینی وی رو میل بفرمایید البته تمرینات هوازی بعد از تمرینات وزنه یا صبح های زود با معده خالی یادتون نره.

  3. #133
    آفلاین

    تاريخ عضويت: Aug 2012
    رشته ورزشی: پرورش اندام
    محل سکونت: مشهد-فریمان
    باشگاه: باربد
    تاپيک: 0
    پست: 524
    لایک/فلفل
    نقل قول نوشته اصلي به وسيله Mohamad39 نمايش پست
    غذاهای بروتیینی به همراه روغنهای مفید مثل روغن ماهی و زیتون و بادام و تعداد وعده های بالا و کوچک و شبها هم کربوهیدراتها برنج و نان و سیب زمینی رو زیاد نخور مخصوصا در ساعات قبل از خواب در عوض بروتیین های دیر هضمی مثل کازیین میل بفرمایید قبل از خواب و بعد از تمریم مدل بروتیینی وی رو میل بفرمایید البته تمرینات هوازی بعد از تمرینات وزنه یا صبح های زود با معده خالی یادتون نره.
    ممنون بعد تمرین حدودا چند دقیقه هوازی کار کنم(تریدمیل)و هفته ای چند بار.مشکلی نداره هر شب شکم کار کنم آخه پهلو و شکمم جدیدا چربی گرفته.الان پروتئین نخریدم اگه بردارم بهتر جواب میگیرم

  4. #134
    آفلاین

    تاريخ عضويت: Jul 2011
    رشته ورزشی: بدنسازی
    محل سکونت: شاهی
    باشگاه: هیربد
    تاپيک: 0
    پست: 948
    لایک/فلفل
    صد در صد بیشتر نتیجه میگیری هر چی بیشتر خرج کنی بیشتر آش می خوری.!!!
    بستگی به تغذیت داره و مقدار چربی بدنت ولی کلا چون طبیعی کار میکنین و ریزش عضلات بدون مصرف داروها زیاد هست بیشتر از ۳ جلسه ۳۰ دقیقه ای در هفته کار نکن.

  5. #135
    آفلاین

    تاريخ عضويت: Apr 2007
    رشته ورزشی: وزنه برداری
    محل سکونت: تهران-نارمک
    تاپيک: 22
    پست: 389
    لایک/فلفل
    البته اگه تو 8 هفته اول رژیم دارو مصرف نکنی پروتئین رو بالا ببری خیلی خوبه چون اینطوری هم بدنت خالی میشه هم راحت وزن کم میکنی زیادم نمیریزه

صفحه 27 از 37 نخستنخست ... 222425262728293032 ... آخرينآخرين

بوک مارک ها

بوک مارک ها
تالار اطلاعیه ها
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd

ترجمه vbulletin به فارسی: صادق سلامی
Copyright ©2006 - 2014, sadeghsalamy.com