پیش از آغاز کار در سایت این موارد را مطالعه کنید:  درباره ی ما ، اصلا ما کی هستیم و این سایت از کجا اومده؟ اساس کار در سایت، سایت بر چه اساسی استوار هست؟ قانون حمایت از حقوق مولفین و مصنفین و هنرمندان کپی برداری غیر مجاز چه تبعاتی دارد؟ و  متن کامل قوانین جرائم رایانه ای که کار در اینترنت در ایران چه ضوابطی دارد!  رسیدگی به خواسته ها و شکایت های احتمالی شما برای کسانی که احیانا به هر دلیلی از سایت گله و شکایتی دارند.

پیگرد قانونی برداشت مطالب بدون کسب اجازه کتبی

 

http://www.sadeghsalamy.com/flash/abasssi.gif http://sadeghsalamy.com/flash/far.gif

صفحه 27 از 37 نخستنخست ... 222425262728293032 ... آخرينآخرين
نمايش نتايج 131 تا 135 از 184

تاپيک: رژیم غذایی برای افزایش حجم عضلانی خشک

  1. #131
    کاربر آواتار mohammad choobdari
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    پست
    568
    لایک/فلفل
    Rep Power
    0

    پيش فرض

    سلام:
    من دارم کات میکنم با(آمینو بیف.انیمال کات.cla.hmb)
    میخواستم ببینم باید کدوم غذا هارو کمتر بخورم یا اصلا نخورم.و بعد اینکه بیشتر * غذاهایی بخورم.
    وزنم85.قد182

  2. #132
    کاربر آواتار Mohamad39
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    پست
    951
    لایک/فلفل
    Rep Power
    0

    پيش فرض

    نقل قول نوشته اصلي به وسيله mohammad choobdari نمايش پست
    سلام:
    من دارم کات میکنم با(آمینو بیف.انیمال کات.cla.hmb)
    میخواستم ببینم باید کدوم غذا هارو کمتر بخورم یا اصلا نخورم.و بعد اینکه بیشتر * غذاهایی بخورم.
    وزنم85.قد182
    غذاهای بروتیینی به همراه روغنهای مفید مثل روغن ماهی و زیتون و بادام و تعداد وعده های بالا و کوچک و شبها هم کربوهیدراتها برنج و نان و سیب زمینی رو زیاد نخور مخصوصا در ساعات قبل از خواب در عوض بروتیین های دیر هضمی مثل کازیین میل بفرمایید قبل از خواب و بعد از تمریم مدل بروتیینی وی رو میل بفرمایید البته تمرینات هوازی بعد از تمرینات وزنه یا صبح های زود با معده خالی یادتون نره.

  3. #133
    کاربر آواتار mohammad choobdari
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    پست
    568
    لایک/فلفل
    Rep Power
    0

    پيش فرض

    نقل قول نوشته اصلي به وسيله Mohamad39 نمايش پست
    غذاهای بروتیینی به همراه روغنهای مفید مثل روغن ماهی و زیتون و بادام و تعداد وعده های بالا و کوچک و شبها هم کربوهیدراتها برنج و نان و سیب زمینی رو زیاد نخور مخصوصا در ساعات قبل از خواب در عوض بروتیین های دیر هضمی مثل کازیین میل بفرمایید قبل از خواب و بعد از تمریم مدل بروتیینی وی رو میل بفرمایید البته تمرینات هوازی بعد از تمرینات وزنه یا صبح های زود با معده خالی یادتون نره.
    ممنون بعد تمرین حدودا چند دقیقه هوازی کار کنم(تریدمیل)و هفته ای چند بار.مشکلی نداره هر شب شکم کار کنم آخه پهلو و شکمم جدیدا چربی گرفته.الان پروتئین نخریدم اگه بردارم بهتر جواب میگیرم

  4. #134
    کاربر آواتار Mohamad39
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    پست
    951
    لایک/فلفل
    Rep Power
    0

    پيش فرض

    صد در صد بیشتر نتیجه میگیری هر چی بیشتر خرج کنی بیشتر آش می خوری.!!!
    بستگی به تغذیت داره و مقدار چربی بدنت ولی کلا چون طبیعی کار میکنین و ریزش عضلات بدون مصرف داروها زیاد هست بیشتر از ۳ جلسه ۳۰ دقیقه ای در هفته کار نکن.

  5. #135
    کاربر آواتار بهبود سلامي
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    پست
    389
    لایک/فلفل
    Rep Power
    0

    پيش فرض

    البته اگه تو 8 هفته اول رژیم دارو مصرف نکنی پروتئین رو بالا ببری خیلی خوبه چون اینطوری هم بدنت خالی میشه هم راحت وزن کم میکنی زیادم نمیریزه

صفحه 27 از 37 نخستنخست ... 222425262728293032 ... آخرينآخرين

بوک مارک ها

بوک مارک ها

قوانين ارسال

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید!
  • شما نمی توانید به ارسال ها پاسخ بدهید!
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید!
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید!
  •