پایگاه تخصصی پرورش اندام، بدنسازی، فیتنس، بادی کلاسیک و ورزش های قدرتی - صفحه اصلي

  درباره ی ما را بخوانید،  اساس کار در سایت را بدانید، توجه داشته باشید به استناد قانون حمایت از حقوق مولفین و مصنفین و هنرمندان  برداشت مطلب از این سایت صرفا منوط به اجازه ی کتبی مدیر آن است. با متخلفین پیگرد قانونی می شود. در صورتی که شکایتی از سایت دارید اطلاع دهید تا رسیدگی کنیم.

+ ارسال تاپيک جديد
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرينآخرين
نمايش نتايج 11 تا 15 از 22

تاپيک: برای پر شدن بالاسینه چه حرکی خوبه ؟

  1. #11
    آفلاین

    تاريخ عضويت: Jun 2007
    رشته ورزشی: بدنسازی
    محل سکونت: باغ بهشت
    باشگاه: هر جا دمبل پیدا بشه
    تاپيک: 0
    پست: 155
    لایک/فلفل

    پيش فرض پر شدن بالای سینه

    نقل قول نوشته اصلي به وسيله tenacious نمايش پست
    من این قسمت از بدنم خیلی خالیه و استخوانهاشم بیرون زده و کمی هم باعث قوز کردنم شده :


    بالا سینه با هالتر هم میزنم ولی تغییری نکرده . چیکار کنم ؟




    برای پر کردن این قسمت باید عضلات سینه و قسمت جلوی سرشانه تقویت شوند نه اینکه فقط روی سینه تمرکز کنی . از حرکات مخصوص بالاسینه و قسمت میانی سینه و سرشانه استفاده کن .
    آقا توکل حرکت بالا سینه با دمبل رو با عکس نشون دادن که برای حجیم کردن سینه عالیه . دامنه حرکت هم از هالتر بیشتره .
    اگه حرکت تخصصی میخوایی میتونی از دو حرکت قفسه بالاسینه دمبل دست باز + فلای یا پروانه با دستگاه به صورت ********ست بهره ببری که معجزه میکنه به شرط رعایت دامنه حرکت و تمرکز .
    حالت سوم از سه حالت حرکت اورکراس هم عالیه . یعنی به جلو خم میشی و دستها در پایان حرکت روبروی بالای سینه و سرشانه قرار میگیره .
    همچنین حرکت اورکراس را به صورتی که دستگیره ها رو از پایین به بالا بکشی هم میتونی انجام بدی .
    سرشانه نشر از جلو با هالتر یا دمبل جفت و سرشانه نشر تک دمبل که با دو دست یک دمبل را به صورت چکش میگیری .





    نقل قول نوشته اصلي به وسيله djkeylan نمايش پست
    آقا من ما بین عضله بالا سینه و سینه از سمت انتهایی عضله( یعنی به طرف بازو هام) وقتی سفت میکنم سینم رو چاک میوفته. در واقع وقتی فیگور میگیرم سینم 2 تیکه است نه یه تیکه. چی کار میشه کرد




    این قسمت به خاطر جدا شدن دو قسمت میانی و بالایی سینه هنگام فیگور به صورت یک تورفتگی نمایان میشه . به عکس کوین لورون در صفحه اول همین تاپیک دقت کن . این گره وجود داره و حتی در حجمهای بالا هم خودشو نشون میده البته نه برای همه . درصد چربی هرچه کمتر بشه این فرورفتگی هنگام فیگور نمایان میشه . با حرکاتی مثل اورکراس و فلای یا پروانه با دمبل میتونی بهبود ببخشی .
    اورکراس هم سه حالت داره که شما حالت یک و دو را انتخاب کن . حالت اول به صورت ایستاده و حالت دوم به صورت مایل یعنی کمی به سمت جلو خم میشی و دستها در پایان حرکت بالاتر از حالت عادی به هم میرسه . یعنی روبروی بالای شکم و زیر سینه .
    ويرايش توسط faran : 08-30-09 در ساعت 14:25 دليل: اشتباه تایپی

  2. #12
    آفلاین

    تاريخ عضويت: Sep 2009
    رشته ورزشی: پرورش اندام
    محل سکونت: Kerman
    باشگاه: المپیک
    تاپيک: 0
    پست: 18
    لایک/فلفل
    مبتدی : بالا سینه هالتر+ بالا سینه دمبل+ پلاور سینه حالشو میبره

  3. #13
    M3hDi
    مهمان
    من هم همین مشکل رو دارم این برنامه برای بالا سینه من چطوره ( استخوان های سرشانه ام بیرونه چیزی به نام بالا سینه در حال حاضر زیاد ندارم :دی)
    یک روز وسط سینه و زیر سینه می رم و یک روز هم بالا سینه
    بالا سینه هالتر 10-8-8
    بالا سینه دمبل + قفسه بالا سینه دمبل دست باز 8-8-8
    کراس اور از بالا 12-10-8

  4. #14
    King Of Kings
    مهمان
    اگه نظر ما رو قابل بدونید.من تو سه نفر این مشکل و بن کل از بیخ درست کردم.
    اولا باید دید ژنتیک سینتون چه طوریه.بعد باید تو دوره ی حجم گیری باشید با مصرف چربی کم.تغذیتونو درست کنید.از مکمل پروتئینی استفاده کنید.بعد از اینا بیاید سراغ حرکاتی که میگم.
    اولا برنامه سینتون اول تمرین باشه.دوم باید قبل تمرین خوب سینتونو گرم کنید.برای اینکار شنا روی دستان بهترینه.بعدش سعی کنید سینتونو تا جایی که ممکن کش بیارید.برای این منظور کف دستتونو رو یه ستون سفت قرار بدیدو دستو صاف کنید و بدنو به جهت مخالف هدایت کنید.
    اولین حرکتی که باید بزنید قفسه بالا سینه دمبل (تمرکزی کامل) با شیب بالاتر از حالت میز بالاسینه.سعی کنید این حرکتو با تمرکز کامل و کاملا ارام بزنید و دامنه حرکت را کامل تا کش امدن سینه اجرا کنید.هر ست وزنه رو افزایش بدید.
    بعد این حرکت بالا سینه دمبلو همون طوریکه اقا توکل گفت اجرا کنید.این حرکتو سعی کنید سنگین اجرا کنید به همراه **** ست شنا سوئدی که پا رو بالا ترین نقطه ممکن قرار بدید.حتما این حرکتو اجرا کنید حتی با کمک.
    حالا حرکت قفسه سینه دمبل رو **** ست با پول اور روی میز شیب دار برای سینه اجرا کنید.
    سعی کنید شدت تمرینتونو زیاد کنین.بازم میگم تمرکز مهمترین چیزه.
    در اخر حرکت فلای با دستگاه وتمرین سینه تمام.
    72 ساعت برای ریکاوری عضلات سینه وقت یگذارید و خوب تغذیه کنید. این برنامرو 4 هفته انجام بدید ببینیم چی میشه.بعد دوباره بگید تغییری ایجاد شده یا نه؟
    :thanks:

  5. #15
    M3hDi
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلي به وسيله king of kings نمايش پست
    اگه نظر ما رو قابل بدونید.من تو سه نفر این مشکل و بن کل از بیخ درست کردم.
    اولا باید دید ژنتیک سینتون چه طوریه.بعد باید تو دوره ی حجم گیری باشید با مصرف چربی کم.تغذیتونو درست کنید.از مکمل پروتئینی استفاده کنید.بعد از اینا بیاید سراغ حرکاتی که میگم.
    اولا برنامه سینتون اول تمرین باشه.دوم باید قبل تمرین خوب سینتونو گرم کنید.برای اینکار شنا روی دستان بهترینه.بعدش سعی کنید سینتونو تا جایی که ممکن کش بیارید.برای این منظور کف دستتونو رو یه ستون سفت قرار بدیدو دستو صاف کنید و بدنو به جهت مخالف هدایت کنید.
    اولین حرکتی که باید بزنید قفسه بالا سینه دمبل (تمرکزی کامل) با شیب بالاتر از حالت میز بالاسینه.سعی کنید این حرکتو با تمرکز کامل و کاملا ارام بزنید و دامنه حرکت را کامل تا کش امدن سینه اجرا کنید.هر ست وزنه رو افزایش بدید.
    بعد این حرکت بالا سینه دمبلو همون طوریکه اقا توکل گفت اجرا کنید.این حرکتو سعی کنید سنگین اجرا کنید به همراه **** ست شنا سوئدی که پا رو بالا ترین نقطه ممکن قرار بدید.حتما این حرکتو اجرا کنید حتی با کمک.
    حالا حرکت قفسه سینه دمبل رو **** ست با پول اور روی میز شیب دار برای سینه اجرا کنید.
    سعی کنید شدت تمرینتونو زیاد کنین.بازم میگم تمرکز مهمترین چیزه.
    در اخر حرکت فلای با دستگاه وتمرین سینه تمام.
    72 ساعت برای ریکاوری عضلات سینه وقت یگذارید و خوب تغذیه کنید. این برنامرو 4 هفته انجام بدید ببینیم چی میشه.بعد دوباره بگید تغییری ایجاد شده یا نه؟
    :thanks:
    ممنون اگر تعداد ست و تکرار ها هم ذکر کنید ممنون می شم

    در کل برنامه اینطوری شد :

    اول گرم کردن و حرکات کششی و اجرای یک ست از شنا ...

    و بعد هم اجرای تمرینات :
    قفسه بالا سینه دمبل
    بالا سینه دمبل + شنا سوئدی
    قفسه سینه دمبل + پول اور روی میز شیب دار
    فلای با دستگاه

    در ضمن ما که تو باشگامون فلای نداریم چی کار کنیم ؟ به جاش چه حرکتی بزنیم ؟

    حرکت پول اور چجوریاس ؟ می شه با عکس توضیح بدید ممنون .

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرينآخرين

بوک مارک ها

بوک مارک ها
تالار اطلاعیه ها
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd

ترجمه vbulletin به فارسی: صادق سلامی
Copyright ©2006 - 2014, sadeghsalamy.com